poniedziałek, 30 marca 2015

Konkurs u Hirtlandici

Cześć :) Ten post jest na konkurs...? Sama nwm xD Ale to jest post ze zdjęciami na konek Hirtlandici!

Ja mam tylko LB, więc mogę zgłosić tylko LB xD
 Tutaj baner:

                                   


LINK DO POSTA O KONKU  LINK DO BLOGA

Tutaj foty


Pytanka:

1 - *Jaki jest Twój ulubiony model konia (jeśli go masz)
Nie mam go :)
2 - *Jaki jest Twój wymarzony prezent (model konia/rzeczy dla prawdziwego)  
Mam dwa, Breyer Traditional 1433- Padre i Breyer Traditional 1438- Totilas
3 - *Które miejsce byś chciał/chciała zająć ?
To chyba nie ma znaczenia, liczy się dobra zabawa ;)
4 -   *Czy zbierasz inne zwierzęta po za końmi (schleich/collecta/breyer)
Nie koniecznie, ale parę ich jest xD

Bloga już zaobserwowałam, życzę powodzenia innym :)
Pozdrowionka  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz