środa, 1 kwietnia 2015

Konie Schleich 2015!

Hej ;) Wczoraj był super dzień, byłam w stajni... I co zastałam?!!! Dwa nowe kuce z Centaurusa, ślepa klacz, mama drugiego Naomi i jej synek, kochany srokacz Noel albo Nemo ( nie pamiętam ) xD Oprócz tego, już całkiem dawno przyjechały do mnie dwa koniki 2015! Klacz Knabtrup bez imienia i ogier Ardeński Bilbo Buggins. One są cudne, tutaj parę fotek :3












To tyle dzisiaj :) Co myślicie o tych koniowatych? Mi się one podobają :3 Nie dajcie się nabrać, dzisiaj Prima Aprilis :D Papa :)

7 komentarzy:

  1. hehe, moja przyjaciołka dała się nabrać xD Śliczne koniska :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne bardzo zdjęcia :) Jestem to pierwszy raz :) Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com. Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super foty! Do mnie też niedługo powinna trafić klacz knabbstrupp :)
    Arden średnio mnie przekonuje, najpierw chcę kupić inne konie...
    A Prima Aprilis... Jedni w szkole postanowili jednych nauczycieli na coś nabrać...
    A mój plan na PA to miszczostwo, ale niestety zrobię go za rok.... :(
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki koni. Ja mam tą klacz,jednak arden do mnie nie przemawia :/
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nabytków :)
    U mnie szereg nowych notek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Klacz knabstrup mam, uwielbiam ją :D Masz ogiera TWH 2015? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale w najbliższym czasie mam zamiar go kupić :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń